Administratie & financieel beheer

Gebruiksvriendelijk, effectief en voordelig

LVGH heeft in afgelopen jaren expertise opgebouwd binnen de financiën van gezinshuizen, zorgboerderijen en andere kleinschalige zorgondernemingen. Van begroten en plannen tot en met de fiscale regels, aangiftes en verantwoording. Deze expertise hebben wij o.a. gekoppeld met een doordacht boekhoudsysteem en geïntegreerd binnen onze backoffice in samenwerking met externe specialisten. Het LVGH biedt met haar administratieve dienstverlening een complete oplossing voor administratie, beheer, verslaglegging en verantwoording.

Het platform

LVGH heeft haar platform ingericht op basis van Yuki; bewezen technologie gebruikt door vele organisaties en accountantskantoren. Wij hebben na zorgvuldige vergelijking en een testperiode gekozen voor Yuki, omdat het in de praktijk echt gebruiksvriendelijk werkt.

Je stuurt de factuur/bon digitaal naar ons en wij doen de rest. Facturen kun je sturen als bijlage via de e-mail of je maakt simpelweg een foto met de App en klaar is Kees. Binnen 5 werkdagen, maar vaak al binnen 1 werkdag, is de factuur geboekt en verwerkt in jouw persoonlijke Dashboard. Zo heb je realtime inzicht in financiën waar en wanneer je maar wilt.

Geautomatiseerde bankverwerking

Door een automatische koppeling met de bank worden alle in- en uitgaande bedragen automatisch gekoppeld een facturen/bonnen. In je persoonlijke dashboard zie je realtime welke boekingen nog openstaan en jouw aandacht vragen. Zijn er vragen, dan krijg je een seintje in je mailbox en kun je de vragen direct via de berichtenmodule behandelen.

En andersom ook, jij kunt je vragen stellen binnen de berichtenmodule en deze direct koppelen aan specifieke boekingen, facturen en documenten. Het platform is naar wens uit te breiden met diverse toevoegingen zoals verloning en personeelsadministratie als ook online facturatie. En dit voor een laag bedrag per jaar op flexibele basis.

Digitaal archief

Een papieren archief is verleden tijd. Alle gegevens staan veilig opgeslagen in een overzichtelijk digitaal archief in de cloud en zijn overal en altijd in te zien via je computer en je tablet/smartphone dankzij de Android & iPhone app. Het digitaal archief van Yuki is de plek waar alle documenten, na aanleveren, in de boekhouding, worden opgeslagen. Je kunt documenten in verschillende ordners opslaan en gebruik maken van tabbladen. De grijze ordners verbeelden financiële mappen met alle financiële informatie en de gekleurde ordners geven niet-financiële documenten weer zoals contracten, verzekeringspolissen of correspondentie. Je kunt kortom je hele administratie in het archief kwijt,  veilig en overzichtelijk.

Totaal pakket met additionele diensten

Het LVGH biedt een all-in standaard pakket met optionele aanvullingen.
Het all-in pakket kost 2.195,- EUR per jaar incl. btw en bestaat uit:

- Eenvoudig indienen en aanleveren via een eigen Yuki platform,
- Volledige verwerking door de back-office,
- Veilig, prettig en 'belastingproof' digitaal archief,
- Automatische bankkoppeling (excl. eventuele bankkosten),
- Real-time toegang en inzicht waar en wanneer je maar wilt,
- Android & iPhone app,
- Fiscale jaarcijfers en verzorgde IB aangiftes (Eenmanszaak/VOF),
- Vragen stellen middels geïntegreerde helpdesk,

- Optie jaarverantwoording-samenstellingsverklaring.
Specifiek voor de Jaarverantwoording Zorg welke u bij de overheid voor 1 juni van elk jaar dient in te leveren.
Samengesteld door een geregistreerde accountant.
Deze verklaring kost 875,- EUR per jaar incl. btw.

- Optie controleverklaring productieverantwoording
Specifiek voor controleverklaringen van productieverantwoordingen conform het landelijk protocol.
Gecontroleerd door een geregistreerde accountant.
Per controleverklaring zijn de kosten tussen de 875,- en 1275,- EUR incl. btw (afhankelijk van de complexiteit).

Opties zoals personeelsadministratie, verloning en online facturatie zijn in overleg op te nemen.
Hiervoor geven wij per specifieke situatie een prijsvoorstel af.

Aanvragen deelname